neděle 3. července 2016

Pole

Linoryty POLÍ byla moje bakalářská práce z roku 2009. 
Krajinu miluju ....
 a tehdy jsem se na ni zadívala trochu jinak - z leteckého pohledu. Inspirovala jsem se na mapách Googlu, který mi ukázal miliony různorodých tvarů.
Čárky, tečky, stopy, klasy, orba, hlína, zelí,obilí, pole, louky ... prostě Domovina (jak zněl název tohoto 12-četného cyklu).
Grafiky tehdy dobře přijali i na fakultě a dokonce Pampeliškové pole získalo Speciální cenu za grafiku tisku z výšky na Grafice roku 2009 v Praze, což mi vyrazilo dech. A tehdy mi došlo, že rýpat do toho starého linolea má možná nějaký smysl ...
Grafiky jsem tiskla ve velmi nízkém nákladu - zbylo mi sotva po 1 ks.
.............................................................................
Soňa Malinová se ozvala s nápadem, že bych mohla zkusit reprodukce z těchto grafik.
Já bych se do toho asi nikdy nedokopala, protože kdo by ty grafiky chtěl že ...
............................................................................
Reprodukce jsou VELMI kvalitní ! Vytištěna je tam každá strukturka.
Formát 70 x 50 cm (originály jsou 100 x 70 cm).
Tisk na fotografický papír 210g/m2.
...........................................................................
Grafiky je možno koupit u Soni přímo v Galerii Krystal.
Nebo přes e-mail.


1 komentář: