neděle 16. srpna 2015

Odjezdy

Nikdy se nám nechce odjíždět ...
Na chlupáčích to jde vidět nejvíce.


9 komentářů:

  1. Pavli moc Vás zdravím,
    moc se nedivím, máte úúúžasné bydlení. Super inspirativní blog.
    Mějte se Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím ! Vše jsem už dávno pročetla u vás.
      A smekám...Taky skvěle sehraná dvojka :-) Vše moc moc pěkné !

      Vymazat
  2. Zuzka mi to vzala z ... klávesnice:o)
    Vůbec se nedivím. Máte to jako v ráji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, mě se zase zdá, že ráj je u vás. Ještě, že je tolik rájů na světě :-)
      Nejlépe, kdyby to tak šlo střídat.

      Vymazat
  3. Ja sa pridávam tiež :-)....a chlpáčikovia sú fakt chlpatí a asi im tam je dobre !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají to tam jako dovolenou. Před odjezdem dělají scény jako děti. Lehají si na zem, utíkají a nechtějí do auta ...

      Vymazat
  4. Pavli vůbec se nedivim, máte to kouzelný... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by se z takového ráje také nechtělo...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný výraz mají!
    A ta luční kytice ve džbánku, na tu dělám psí voči zase já, to je moje.

    OdpovědětVymazat