úterý 28. července 2015

Polička

Strávila jsem pár dní s mamkou na chalupě + psi (němé tváře).
Vždycky nejhezčí období z celého roku !
Trochu jsem měla vůči chalupě výčitky a tak jsem jí taky zrenovovala pár kousků, něco nového jí přivrtala, přibila, opravila atd.
.................................................................................
Novinkou v kuchyni je POLIČKA.
Vyšroubovala jsem jí dávno v domě, který se měl bořit. 
Někdy si fakt už příjdu trapně, ale když ono je pod těma vrstvama to nádherné dřevo !
Nic to nestojí, trochu práce a je to originál, který si můžu přetvořit, jak se mi zlíbí. 
................................................................................
Povrchovka: bílý olej + hnědý olej na polici.
Ve výminku jsem našla malý dřevěný věšák z nějakého kredence.
Tak jsem ho tam přišroubovala a věšíme tam utěrky.
 

Něco k procesu:
Nálezový stav.

Opálit horkovzduškou.

Obrousit bruskou a rohy + hrany ručně.
(Připraveno na nátěr)

12 komentářů:

  1. Pavlo, moc krásný blog a skvělé ruční práce. Určitě budu pokračovat ve čtení.
    Užij si skvělé léto. Lidka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem to tu objevila a prolistovávám a ty vaše renovace jsou naprosto úžasný! Když vidím ten původní stav, tak bych do toho nešla. A co se z toho dá vykouzlit! A ta chalupa celkově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás, říkám to pořád, že je to jen slupka - to co je na povrchu. Základ je dobrá bruska, trpělivost a trochu síly v bicepsech :) Vítejte !

      Vymazat
  3. Zrovna píšu Rose Mitnik, že chci ty vaše nemovitosti... :D To je vždycky tak krásné! A co já tady v Praze s bytem obráceným na věže metropole? Nic, prostě :D.
    Krásná polička, mimochodem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jo Market, tak to pěkně děkuji. Ale má to své nevýhody, trochu nevím, kde jsem doma.
      Chvíli tam, chvíli onam, jeden domov, druhý, třetí...Práce všude na všech frontách. To, že to tam je UŽ po 30 letech "pěkné", to jsou ty třešničky na dortu.
      Ale všude roste tráva, všude se víří prach a všude je plno nedodělků :)
      A tak raději fotím jen to, co je UŽ hezké...
      Pokud budeš mít někdy cestu do Beskyd, určitě se ozvi !

      Vymazat
    2. Cestu mám... hned od soboty :D. Karolínka a okolí. Na týden. Píšu to na všechny strany, sbírám doporučení na krásná místa.
      Já vím, že mít domeček a nebo hned několik, je spousta práce. To já jen tak žertuji :). Ale máte to krásné!

      Vymazat
    3. Jé to je trochu z ruky (Vsetínsko). Je tam moc pěkné, ale přesné tipy nemám ! My jsme bohužel až na Morávce. Tak třeba jindy :) A dikes.

      Vymazat
  4. Nádhera, Pavlí. ¨
    A vím, jak tyto nalezenci umí potěšit.
    Hodně takových šancí na záchranu♥
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOJO trochu dřeva vyřezaného do zajímavého tvaru a oprýskaný lak ... to umí pořádně rozbušit srdce :)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat