neděle 14. září 2014

Vernisáž "GRAFIKA"

 Vernisáž byla malá, milá, skromná plná zajímavých lidí, kteří mi jsou blízcí. 


Celou výstavu vlastně uspořádal Josef, za což mu budu ještě mockrát děkovat ...


 ... a uspořádal ji proto, abychom se konečně sešly já a Alena.  
Alena Slavíčková je ta, která napsala básničky ke knize Kuře nekrákoře. Bez jejich básniček a touhy je vydat by nebyla knížka a bez knížky by nebyly ilustrace. Bez Josefa by se to samozřejmě nevydalo.


Přišla i Jana, což mě velice moc potěšilo a jsem ráda, že jsme se mohly konečně poznat a vidět !


Přišel i nevidomý pán s paní ze SONS, který rukama zkoumal šité obrazy a mě to moc dojalo. Nedošlo mi, že obrazy můžou mít i tuto funkci. Domluvili jsem se na výstavě v příštím roce, kde můžu vystavit další šité obrazy a hlavně matrice z linorytu.


 
  




Výstava potrvá do 31.10.2014

11 komentářů:

  1. Moc pěkné, gratuluji! Knížka Kuře nekrákoře je u nás nejoblíbnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása!Moc blahopřeju! Perfektní prostory!škoda, že je to tak daleko, jinak bych s klukama určitě dorazila!(ale radši ne na vernisáž, František je v davu hlučný jako korela!Díky za virtuální prohlídku!není kuřenekrákoře i někde ke koupi v praze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano prostory velmi pěkné !
      Kuře je ke koupi pouze zatím přes E-shop http://www.wr07.eu/p/182/kure-nekrakore
      Ale má to jít časem i do nějakých knihkupectví - ale nevím, kterých a jestli to vůbec klapne.
      Korely ani děti mi nevadí :-)

      Vymazat
  3. Takže za a) mě nesmírně mrzí, že se na výstavu pravděpodobně nedostanu, za b) Ti ji přejícně závidím a za c) zase o velký kus více toužím mít některý z Tvých obrazů doma...! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a + b + c = my se hlavně musíme taky už někdy sejít na nějaké kávě. Jezdím do FM často. Ale čekám na listopad - který by měl být klidnější.

      Vymazat
    2. No, zrovna koukám na jeden takový blogerský sraz a říkám si, že by něco podobného na severní Moravě nebylo vůbec, ale vůbec k zahození... (A souhlas s listopadem, jen mám trochu obavy, že to "klidnější" stejně zase nebude:-). P.

      Vymazat
    3. To není vůbec špatný nápad s tím setkáním na Moravě... !

      Vymazat
  4. Pavli, moc ráda jsem přišla a konečně tě potkala. Snad nám to v říjnu vyjde znovu! Budu se těšit.

    OdpovědětVymazat