čtvrtek 5. června 2014

KUŘE NEKRÁKOŘE

... Vytištěno ...
Alena Slavíčkova napsala básničky pro děti. Alena je sestra Hany. Hana se zná s Josefem. Josef se zná se Soňou. Soňa zná mě. Josef takhle natrefil na moje grafiky. Asi se mu líbily, protože mě oslovil jestli bych neudělala ilustrace k básničkám od Aleny. Josef "dělá reklamu" v Prostějově. Myslím, že to umí skvěle, na míru, má dobrý cit, intuici, dotahuje do detailů, má nápad a ještě je to všeobecně zajímavá osoba. 

Dnes jsem byla od Josefa a Hany obdarována vytištěnými knížkami, tričkami, plakáty. Ani nevím, jak poděkovat. Uvnitř najdete 16 ilustrací a fajn básničky nejen pro děti. 
Josef vymyslel název: KUŘE NEKRÁKOŘE, já dokreslila kuří nohy. 

Více o projektu si můžete přečíst ZDE
Koupit knížku s básničkami od Aleny Slavíčkové a ilustracemi od Pavly Richterové si můžete koupit ZDE


Takhle nádherně váže kytice Hana (zahradní architektka). Nepopsatelná vůně. Samá zahrada. Velké dík !

15 komentářů:

  1. Teda knížka vypadá úžasně. Už už jsem ji chtěla koupit, ale 180 Kč za poštovné je přespříliš :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná tam budou mít nějaký kix, zkusím to napravit....A potom to Báro ještě někdy zkus.

      Vymazat
    2. Tak poštovné by mělo být upraveno v nejbližší době.

      Vymazat
    3. Už se stalo a dokonce jsem byla štědře odměněna a knihu dostanu bez poštovného. Je to dárek pro kluky, tak už se těším, až budeme číst a kochat se ilustracemi.

      Vymazat
  2. Wow! Gratuluju... Vypadá to moc dobře....

    OdpovědětVymazat
  3. krása!ta veverka je ůůů žasná,úplně vidím ten čumáček!:)super!

    OdpovědětVymazat
  4. Poštovné opraveno: česká pošta 95 Kč včetně DPH, PPL 154 Kč. Od 3 ks poštovné zdarma. Barboře G. pošleme knížku, když bude chtít, bez poštovného, za to, že objevila tu chybu, omlouvám se. jj

    OdpovědětVymazat
  5. krása! ještě že se všichni znají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ! Neznají a pak zjistí, že se vlastně znají :)

      Vymazat
  6. Krásné ilustrace - v dohledné době si objednám♥

    OdpovědětVymazat
  7. Velká gratulace, linoryt v knize = vzácnost. :)

    OdpovědětVymazat