pondělí 3. března 2014

V dílně

Tisknu nejmenší grafiky, jaké jsem jsem ještě netiskla ... pro jeden zajímavý projekt. Čím menší, tím větší piplačka. Jde vidět každá chybička. Jedna grafika už letěla do koše. Nejde to ani vyrýt - ani vytisknout.
Vůně tiskařských barev a ředidel mi chyběla. U počítače člověk cítí akorát vůni kávy, kterou si vaří, aby vydržel ... Musím častěji chodit do dílny.





13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jestli se mi to podaří zdárně vytisknout, tak ti pošlu...

      Vymazat
    2. Jeeeee! To se rozpustím štěstím:-) A co já na oplátku? Do chaloupky (krásně se vylupuje...) P.

      Vymazat
    3. Ozvu se až bude natisknuto.. A domluvíme se.

      Vymazat
  2. Takovou dílničku bych taky zrovna potřebovala :-D Těším se na výtvory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně dlouho jsem na ní čekala, taky jsem ráda, že ji konečně mám ...Výtvory budou, co nevidět, pokud se bude při tisku dařit.

      Vymazat
  3. Krásne obrázky, veru chýba aj mne tá naša ZUŠkárska dielnička a zapatlané ruky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Ty ruky to je asi největší problem. U mne hezké nehty a manikura nehrozi :)
      Za to solidni nános barvy za nehtama, která nejde vymyt to je normal...

      Vymazat
  4. Pavli .... voní to až sem .... tenhle "smrádeček" taky miluju ...... už se moc těším na výsledek ... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Pavli, prodáváš tisky? Jsou úžasný a hrozně by se mi hodily k nám domů....jestli jo, tak jsem zájemce..... Mám psát mail?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani, já už jsem ti mejl napsala....

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli, moc se mi líbí tvoje grafiky, ty v portfoliu i ty nejnovější - takový minimalismus, který jde k podstatě, krajinu na Moravě znám a "promlouvá" ke mně. Taky se těším, až našetřím a napíšu si o nějaký autorský tisk♥. Mám dotaz - neuvažovala jsi někdy o vedení grafického kurzu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažovala jsem už o hodně kurzech :) Ale čekám na ten správný čas, impuls ..až se třeba zase někdo ozve a nakopne mě. Sama od sebe si na to nenajdu čas ... Problem je kde, kdy, jak,kdo ... Co se týče grafik - ted mám hodně návrhů "v šuplíku" jen se zavřít do dílny a tisknout...Doufám v léto....

      Vymazat